Avatar billede ebe Praktikant
02. december 2006 - 14:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Erhvervspraktikplads søges indenfor netværk/servere/pc-er

Jeg er datamatiker (2002) og har arbejdet som skolelærer, skipper, mekaniker og netværksadministrator på en
friskole de sidste år. Skolens netværk består af win2003 servere, som kører som terminalserver med ca. 40 tynde
klienter + ca 20 alm. pc-ere.

I fritiden reparerer/vedligeholder jeg computere for private og et par mindre virksomheder.
Privat har selv en i-mail server, en apache og en ftp server kørende.

Jeg taler flydende tysk, dansk, engelsk og portugisisk. Desuden har jeg selvsagt en del undervisningserfaring både med unge og voksne.

I år har jeg droppet undervisningstimer og er gået på halv tid, sådan at jeg nu kun passer skolens netværk og skib. Derfor har arbejdsformidlingen tilbudt mig et erhvervspraktikforløb på en måned, som ikke koster arbejdgiveren noget.

Jeg kunne godt tænke mig et praktiksted i nordsjælland, hvor jeg kan lære noget mere om netværk/servere m.m Det gør ikke noget at arbejdsopgaverne skifter, stemningen i firmaet er god, og omgangstonen uhøjtidlig. Hvis kemien passer, ville jeg også være interesseret i en deltids- eller fuldtidsstilling på længere sigt.

Hilsen Ebe
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. december 2006 - 22:10 #1
kontakt mig på kim@bufferzone.dk (firmaet er http://forsvaret.dk/ho)
Avatar billede ebe Praktikant
03. december 2006 - 10:37 #2
Har lige sendt en mail... netværket hos dig er skam lidt større end det jeg er vandt til :)
Avatar billede dbman Nybegynder
04. december 2006 - 19:11 #3
Hej ebe!
Kontakt mig på ss@dbsolutions.dk, så vi kan strike et eller anden forløb for dig i dbSolutions Aps.
Avatar billede ebe Praktikant
05. december 2006 - 13:49 #4
vil i lægge svar så jeg kan lukke?  :)
Avatar billede ebe Praktikant
06. december 2006 - 23:08 #5
så lukker jeg selv, men tak begge to! :)