Avatar billede kims0809 Nybegynder
30. november 2006 - 15:21 Der er 4 kommentarer

MSN Messenger til kundeservice, hvordan?

Hej

Jeg har set at www.unbelievableshop.com bruger MSN til deres customer service, hvordan kan de det? når der kun kan være omkring 600 kontakt personer i MSN messenger, jeg har godt nok 716 eller lignende, men den hænger også for hårdt så.

Findes der et customer service system eller lignende som gør brug af MSN messenger, mener de har haft noget API som man selv kan programmere igennem, men ved ikke om det er det de bruger.

Håber på en masse hjælp.
Avatar billede phliplip Nybegynder
30. november 2006 - 15:32 #1
Det kunne være at de ikke tilføjede folk - som tilføjer dem - til deres liste !-)

Bare en mulighed ;)
Avatar billede phliplip Nybegynder
30. november 2006 - 15:32 #2
svar
Avatar billede kims0809 Nybegynder
30. november 2006 - 16:07 #3
Så kan du jo ikke skrive sammen med dem. Hvis ikke begge siger god for det, så kan man da ikke skrive sammen!?
Avatar billede phliplip Nybegynder
30. november 2006 - 19:28 #4
Jo det kan man sagtens.. prøv at tilføje philip@thedeejay.dk