Avatar billede torotune Nybegynder
30. november 2006 - 06:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp - hvor køber jeg en ny oplader?

Hej,

Jeg er kommet til at flå ledningen i stykker på min oplader til mit digitale videokamera, og leder efter et sted jeg kan købe en ny.

  Kameraet er et JVC GZ-MG20E

  På adapteren står der Model NO. AP-V17E

Håber der er nogen der kan hjælpe :-)
Avatar billede maggie22 Nybegynder
30. november 2006 - 08:11 #1
Hejsa...
Prøv at se om de her har noget. Ellers kontakt dem og hør om de kan skaffe den hjem.
http://www.billigebatterier.dk/group.asp?group=112&sub=112
Mvh: Maggie
Avatar billede milter Ekspert
30. november 2006 - 22:59 #3
Hvis ledningerne er revet over, så du stadig har nogle cm tilbage på hver side af bruddet, kan du bare afisolere enderne og splejse dem sammen igen :)
Avatar billede torotune Nybegynder
01. december 2006 - 11:14 #4
Hejs!

maggie22 -> Jeg har prøvet at skrive til forretningen om de kan skaffe den hjem :-)

trav4u2 -> Kunne jeg også prøve, og der er jo ekstra batteri med. Det havde bare været nemmest hvis det var en DK-forretning.

milter -> Det ville jeg også bare have gjort, men problemet er at jeg en dag opdagede at stikket var flået af og der bare hang kobbertråd i enden. Så tror jeg har flået det af i en bildør eller lign. enden er i hvert fald forsvundet..
Avatar billede torotune Nybegynder
18. december 2006 - 20:48 #5
Hmm.. der er ingen af stederne der sælger en original lader der går direkte ind i kameraet - kun kopier der lader et batteri op i en ekstern lader, men så kan man jo ikke  have kameraet sat til mens man ser en video.
Avatar billede milter Ekspert
18. december 2006 - 20:53 #6
Avatar billede torotune Nybegynder
18. december 2006 - 21:22 #7
Super! Det er jo lige netop den jeg søger :-) (Prisen er dog lidt ærgelig :-/ men det er vel hvad man må kaste efter det originale).

Smid et svar!
Avatar billede milter Ekspert
18. december 2006 - 23:08 #8
.... og det kommer så her med tak for point :)

Det er trods alt billigere end at skulle investere i et nyt kamera ;)
Avatar billede torotune Nybegynder
27. december 2006 - 18:26 #9
Helt sikkert :-)