Avatar billede aqfi Nybegynder
29. november 2006 - 20:16 Der er 4 kommentarer

Skub cd-rom ud ved hjælp af kommando (cmd)

Hej, jeg vil lige spørge, om der findes en "kode" i cmd, som åbner/lukker cd-rom?

Jeg bruger engelsk version XP Home edition, SP1.

Jeg ved ikke rigtigt, hvor jeg skal oprette spørgsmålet, men jeg tror det er her jeg skal spørge :)
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
29. november 2006 - 20:18 #1
Avatar billede aqfi Nybegynder
29. november 2006 - 20:30 #2
tak for en hurtig svar :)

skal lige prøve den "rshut.zip".. Det næsten bare syndt, at den er kun en "Try"..
Avatar billede thov Forsker
30. november 2006 - 01:51 #3
Avatar billede aqfi Nybegynder
30. november 2006 - 13:19 #4
thov > skal lige prøve det derhjemme :)
j_jorgensen > har downloadet og indstalleret den, når jeg åbner den siger den een eller andet med dll i system32 området.. Jeg tror det er min styresystem der skal geninstalleres, den er ved at blive temmelig irriterende..