Avatar billede quark1970 Nybegynder
29. november 2006 - 17:22 Der er 2 kommentarer

Fejl: Modemport er åbnet af andet program

Jeg prøver og installere et fax modem på min XP men jeg får ovenstående fejl når diagnossticer.

Hvordan finder jeg ud af hvad det er som spærre porten.
Avatar billede john.doe Nybegynder
29. november 2006 - 18:09 #1
det er fordi det er en forkert driver der er installeret
find den rigtige og installer den så virker det.
Avatar billede quark1970 Nybegynder
29. november 2006 - 19:37 #2
XP Installere selv driver jeg ved ikke hvordan jeg skal forhindre den i det.

Det drejer som et "Tekcomm 56K Fax modem" XP Installere driver "Lucent Venus Modem PNP" Driver.

Jeg havde ellers fundet en driver på dette link http://www.tekcomm.dk/product_info.php?cPath=21_79&products_id=113