Avatar billede jwulff Nybegynder
29. november 2006 - 16:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SAP og ehandel

Hej exp,

Jeg er netop nu igang med en undersøgelse om, hvilke muligheder der er for SAP Business One og e-handel.

Er der nogen der har kendskab til integration mellem SBO og e-handelsmuduler? - Det jeg lige har kunnet finde indtil nu er det tyske firma epages.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh.
Jacob
Avatar billede Lennart Garbarsch Nybegynder
29. november 2006 - 23:36 #1
Hej Jacob.
Hvilken type eHandel tænker du på.
Drejer det sig om udveksling af forskellige dokumentformater og integration med SAP vil jeg anbefale dig at kigge på www.efstech.dk.
Her beskrives Lasernet Output Management og XML management, ligesom der er flere cases med SAP.
Mvh
Lennart
Avatar billede jwulff Nybegynder
29. november 2006 - 23:51 #2
Hej Lennart,

Jeg mener e-handel, sådan at en e-shop integreres med SAP, så shoppen kører over SAPs database.

/jacob
Avatar billede jwulff Nybegynder
17. april 2007 - 23:02 #3
/lukker