Avatar billede koldstar Nybegynder
29. november 2006 - 14:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Freelancere søges

Okay...Det bliver den korte version denne gang. Har lige skrevet en hel roman og så røg strømmen!!!

Jeg søger freelancere inden for programmering og evt. webdesign som har lyst til lidt ekstra opgaver en gang imellem. Grunden er at jeg jævnligt får opgaver ind som jeg er nød til at sige nej til pga tidsmangel eller mangel på kompetencer. Det kunne derfor være lækkert at have lidt netværk til folk man kan sende sådanne opgaver videre til. Jeg er selv datamatiker og arbejder hovedsageligt inden for Microsoft teknologier, men om du er til Delphi, PHP, Java, FLASH eller noget helt andet har ikke den store betydning.
Det kunne selvfølgelig være fedt at samarbejdet kan gå begge veje, men hvis du kun vil have tilbud om opgaver går det nok også :-)

Hvis det har interesse og du gerne vil høre mere, så smid en mail til koldstar#gmail.com (#=@) hvor du også lige oplyser følgende:

Navn
Alder
evt uddannelse
Kompetencer /erfaring
Timepris
Geografisk placering
Om du ønsker at arbejde hos kunden eller hjemmefra (eller begge dele)
kontaktinfo (mail + telefon)
Gerne en beskrivelse eller link til tidligere referencer (hvis muligt)
Avatar billede koldstar Nybegynder
30. november 2006 - 14:20 #1
Opfølgning:

Jeg mangler akut nogle der er super dygtige til C# og har mulighed for at sætte 3 mdr af til et projekt hos en kunde i københavn.
Avatar billede koldstar Nybegynder
30. november 2006 - 14:20 #2
Lønnen er også i top :-)
Avatar billede k_konradsen Nybegynder
30. november 2006 - 22:40 #3
Prøv at poste samme opgave på amino.dk :O)
Avatar billede koldstar Nybegynder
30. november 2006 - 23:03 #4
Selvfølgelig. Tak. Hvordan kunne jeg glemme amino :-)
Avatar billede k_konradsen Nybegynder
01. december 2006 - 10:10 #5
Det forstår jeg heller ikke. Kan se at du allerede har fået flere henvendelser derinde, så tror da nok du skal finde en :O)
Avatar billede horsmark Nybegynder
08. december 2006 - 14:49 #6
...hop eventuelt et smut forbi http://sitemark.net :-)
Avatar billede koldstar Nybegynder
09. januar 2007 - 13:09 #7
jeg lukker