Avatar billede dartmoor Nybegynder
28. november 2006 - 21:56 Der er 1 kommentar

Sonos Trådløs lyd

Har læst en masse om nedenstående trådløse lydsystem. Alt hvad jeg har kunne finde på nettet roser det til skyerne. Efter at have læst om det på: http://www.cso.dk/00258/00267/00537/ kontaktede jeg firmaet. De siger det både kan kører med NAS servere og bruges til fordeling af trådløs internet til alle de stationære computere i huset. Har aftalt at jeg skal forbi og se det i Deres butik, men ville lige høre om nogle havde nogle negative inputs??

Synes at fjernbetjeningen ser for fed ud :-)

På forhånd tak,
Mp3 Loverboy
Avatar billede ankere Nybegynder
20. august 2007 - 15:22 #1
Jeg har et Sonos setup derhjemme - eneste problem jeg er stødt på er at min switch ikke understøttes når jeg bruger min NAS. Derfor skal min NAS p.t. være koblet direkte på min ZP100.

Hel dog lykke med dit kommende Sonos system!