Avatar billede anette-d Nybegynder
28. november 2006 - 20:50 Der er 5 kommentarer

SMC Wireless USB Adapter kontra window millenium

Jeg har oprettet et trådløst netværk og ville i den forbindelse også godt have min gamle pc på, så jeg købte en usb adabter til den.
Jeg kan ikke få den til at virke, det vil sige den fungere ok og jeg kan se at den også finder mit netværk MEN internet Explorer insister på at bruge et gl tlf. modem og nægter pure at finde den trådløse USB.
Er der nogen der kan hjælpe mig ?

Anette
Avatar billede hauervig Nybegynder
28. november 2006 - 21:21 #1
Hej Anette du skal ind i kontrolpanelet, og vælge internet instillinger, derefter vælger du forbindelser, der skal du slette den gamle modem forbindelse der ligger der, ved og vælge den og klikke på fjern. Mvh Jan
Avatar billede anette-d Nybegynder
28. november 2006 - 21:50 #2
Hej Jan

Det har jeg gjort men jeg kan ikke finde den trådløse og vælge den til, når jeg vil konfigurere den nye forbindelse kan jeg kun vælge at få en opkaldsforbindelse via modem den trådløse er ikke at se nogen steder
Anette
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2006 - 21:57 #3
Softwaren til usb stick er installeret?
Avatar billede anette-d Nybegynder
29. november 2006 - 18:03 #4
Ja og jeg kan også se at den fungere korrekt og at den har fanget mit netværk men mit internet program vil ikke "finde" den og bruge den som forbindelse
Anette
Avatar billede hauervig Nybegynder
01. december 2006 - 11:02 #5
Hej Igen Anette.

Du kan gå ind i Start | Programs | Accessories | Communications | Internet Connection Wizard.
I want to set up my Internet connection manually, or i want to connect trough a local network (Lan)Sorry det er Engelsk men håber du kan forstå det, ellers skriv så laver jeg det på dansk.

Hvis det ikke hjælper så prøv og gå ned i kør og skriv winipcfg, og frigiv ipadressen, og forny den. Mvh Jan