Avatar billede racermus2 Nybegynder
28. november 2006 - 17:03 Der er 5 kommentarer

Philips trådløs router

Hej alle,
Jeg har idag købt en philips snb5600 trådløs router.

Jeg har prøvet at sætte den op, og den siger forbindelsen er udmærket, men den bliver ved at stå og tildele netværksadresse.

Nogen der ved hvad det kan skyldes?

Rasmus
Avatar billede dragonknight Juniormester
28. november 2006 - 17:18 #1
Vælg en anden kanal.

Sluk for routeren i 10-15 sekunder.
Avatar billede racermus2 Nybegynder
28. november 2006 - 17:22 #2
hehe er ik lige så snedig til det med routere.. hvilken kanal snakker vi om?
Avatar billede dragonknight Juniormester
28. november 2006 - 17:28 #3
Jeg forstod dit spørgsmål således, at du tilgår routeren trådløst.

Når du kommunikerer med routeren trådløst, så foregår det på en af de kanaler den har mulighed for at kommunikere på. Denne kanal definerer man under opsætningen af det trådløse netværk, og derfor ændre man kanal inde i routerens opsætnings program. Normalt findes det under Trådløs Opsætning.
Avatar billede racermus2 Nybegynder
28. november 2006 - 17:35 #4
nu fik jeg det til at virke..! tak for hjælpen
Avatar billede dragonknight Juniormester
28. november 2006 - 17:36 #5
Det var da dejligt ;-)