Avatar billede mickeydumm Nybegynder
28. november 2006 - 16:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne link?

Når jeg klikker på et link i en mail, kommer dette frem "Find kædeoversigt.
Filtype : Eksekverbare filer.

Hvad gør jeg lige?
Avatar billede lx2ba Novice
28. november 2006 - 20:29 #1
Prøv at gå i f.eks. dit c-drevs vindue (eller en anden mappe) -> klik funktioner -> Mappeindstillinger -> Filtyper -> Scroll ned ad listen og undersøg, om (med Filtypenavn [Ingen]), at URL-http er sat til at åbne din browser.
Jeg har en hel stribe Filtypenavn "Ingen", hvor alle undtagen:
1) URL-LDAP (som ikke ser ud til at være indstillet på nogen "kæde")
2) URL-MailTo protocol (som er sat til at åbne en "Ny mail")
er sat til at åbne browseren.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. november 2006 - 07:02 #2
Avatar billede mickeydumm Nybegynder
30. november 2006 - 09:55 #3
Da det ikke er min egen computer der har problemet, kan jeg først kigge på det på mandag, så det er derfor jeg ikke reageret...
Avatar billede mickeydumm Nybegynder
04. december 2006 - 17:08 #4
Problemet er løst, og det lx2ba der havde svaret.
URL-http var sat til Firefox, og da jeg har afinstalleret den virkede det jo ikke, men det hjalp at sætte den til IE.

Så lx2ba, smider du lige et svar?
Avatar billede lx2ba Novice
05. december 2006 - 09:12 #5
Godt, at du fik løst det problem!
- og her er så mit svar  :<)
Avatar billede lx2ba Novice
05. december 2006 - 11:13 #6
Takker for points :<D