Avatar billede niceone1 Nybegynder
27. november 2006 - 22:22 Der er 5 kommentarer

Danske undertekster

Hej.

Et lille kort spørgsmål.

Hvordan gør man så man kan få danske undertekster på sine film på computeren? NOgle som kan guide mig igennem via punktform?

TAK PÅ FORHÅND!!
Avatar billede geforce3 Praktikant
27. november 2006 - 22:27 #1
Avatar billede geforce3 Praktikant
27. november 2006 - 22:28 #2
og bsplayer er nemmere... Du skal bare kalde din .sub det samme som klippet.
Avatar billede dragonknight Juniormester
28. november 2006 - 00:03 #3
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

punkt 7
Underpunkt 4

Dvd- og cd-covers samt undertekster til film eller lignende copyright-beskyttet materiale vedrørende film.
Avatar billede geforce3 Praktikant
28. november 2006 - 07:40 #4
Underteksterne er nogen de selv skriver, der burde vel ikke være copyright på?
Avatar billede intenz Novice
29. november 2006 - 14:47 #5
Nej, det er der heller ikke. Hvis de altså ikke er skrevet af fra de originale.

Men hvorfor have undertekster når man ikke har filmen (ulovligt) de hører til :)