Avatar billede kasperbr Nybegynder
27. november 2006 - 11:28 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Wlan forsvundet

Hej Eksperter..

Jeg har en bærbar pc, hvor på wlan er væk samt 1394 forbindelsen.. Jeg aner ikke hvor jeg kan installere det igen.. Det er en Acer Aspire 3500 og jeg har fundet de rigtige driver til, hvis det bliver nødvendigt..
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. november 2006 - 11:38 #1
Start > Netværkssteder > Vis netværksforbindelser

Er de væk der, kan du i kontrolpanelet anvende guiden Trådløst netværk.
Avatar billede kasperbr Nybegynder
27. november 2006 - 11:48 #2
Det kommer ikke frem.. Det er lige som om at det trådløse netværkskort er afinstalleret..
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. november 2006 - 11:51 #3
Så tag en kik i enhedshåndteringen, og se om du kan finde dit trådløse netkort der.

højreklik på denne computer og vælg egenskaber > tryk på hardware > tryk på enhedshåndteringen.

Er den der ?
Avatar billede kasperbr Nybegynder
27. november 2006 - 11:54 #4
ja, den er det.. jeg har prøvet at installere den rigtige driver til.. men forgæves..
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. november 2006 - 11:57 #5
Nnår du trykker på + ud for netværkskort, så åbner den sig op, og viser de installerede enheder under netværkskort.
Er dit netværkskort listet der ? ? ?

Dobbeltklik på dit netkort, og den vil under faneblad generelt, Enhedsstatus, fortælle om enheden fungerer korrekt. Hvad siger den der ?
Avatar billede kasperbr Nybegynder
27. november 2006 - 12:02 #6
Der står at enheden ikke kunne starte (kode 10), så tænker jeg på om det er noget i bios.. Men jeg skal ikke spille klog :p
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. november 2006 - 12:03 #7
Der er en tændknap for det trådløse netkort. Tænd for det og gør det igen.
Avatar billede kasperbr Nybegynder
27. november 2006 - 12:09 #8
Jeg kan ikke starte den.. så kan det ikke være i bios det ligger ? Med at aktiverer det ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. november 2006 - 12:13 #9
Nyere bærbare har knappen på forkanten eller også er det en funktionstast Fn der tænder for kortet.
Avatar billede kasperbr Nybegynder
27. november 2006 - 12:15 #10
Jeg har været inde og se inde i en launch mamager at wlan er til sluttet.. Og der står stadig at enheden ikke kunne starte (kode 10).
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. november 2006 - 12:25 #11
Så prøv at gå ind under faneblad driver, og tryk på opdater driver.
Du kan så give den driveren du har fundet.
Avatar billede kasperbr Nybegynder
27. november 2006 - 12:35 #12
okay.. Jeg vil prøve igen ;)
Avatar billede kasperbr Nybegynder
27. november 2006 - 13:37 #13
Det virker nu.. XD.. Jeg fandt et progtam til at styrer netværket og nu virker det :D..

Men du får din point alligevel ;)
Avatar billede kasperbr Nybegynder
27. november 2006 - 13:38 #14
Det virker nu.. XD.. Jeg fandt et progtam til at styrer netværket og nu virker det :D..

Men du får din point alligevel ;)
Avatar billede kasperbr Nybegynder
27. november 2006 - 13:39 #15
bare skriv et svar.. så får du dine point :D
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. november 2006 - 14:26 #16
Ping :-)