Avatar billede l_domino_l Nybegynder
27. november 2006 - 08:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Julegave, hjælp mig?

Jeg har besluttet mig at give min kæreste en bærbar i julegave, den skal bruge til hendes butik, hvor hun skal gå på nettet, emaile, office programmer osv... altså en god kontor maskine!

Jeg vil bruge mellem 4000-4500 kr på de ca. så det er altså ikke en VILD maskine jeg skal have.

Krav:
Trådløs netværk
Lille og let
Solid

Kan I komme med nogen gode forslag?
Avatar billede dennism Nybegynder
27. november 2006 - 08:57 #1
Bare en kommentar; jeg tvivler lidt på, at du kan få en ny bærbar til ca. 4.000,- kr?
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
27. november 2006 - 09:03 #2
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
27. november 2006 - 09:06 #3
Hvilket grafikkort giver mest ydelse:
Intel GMA 900
Intel GMA 950
ATI MOBILITY RADEON X300 (op til 128MB)
Avatar billede dennism Nybegynder
27. november 2006 - 09:09 #4
De behøver ikke at tænke på grafikkort til dit behov..Du har ikke noget at bruge 3d-acceleration til. Det sluger også mere strøm..
Avatar billede dennism Nybegynder
27. november 2006 - 09:10 #5
Jeg ville tage HP NX6125, men den koster jo også 5.000,-.
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
27. november 2006 - 09:11 #6
Det ville jo være rart med 3D, hun kunne jo finde på at installer Sims 2 på den! Og hvis jeg nu vælger den "NX6125" så får hun også Fingerprint til... ret smart.

Men de 3 HP'er er da til en ok pris ikke? Nu har jeg stor erfaring med HP og de har en lækker kvalitet, ikke så plastik agtige....
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
27. november 2006 - 09:12 #7
Ja ok... 500kr mere end hvad jeg havde sat som max.

Men mener du ikke også at HP NX6125 er det bedste bud til de penge?
Avatar billede brilleaben Nybegynder
27. november 2006 - 09:19 #8
Well, Kvickly har en Acer til 3999,-    Er den ikke med indbygget wifi kan man for ganske få penge erhveve sig et belkin/d-link pcmcia kort ...
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
29. november 2006 - 12:04 #9
holder mig til HP'en