Avatar billede tuidoi Nybegynder
26. november 2006 - 20:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Steelpad / Icemat?

Hej

Jeg leder efter den perfekte mus til gaming.
jeg spiller hovedsagligt CS / CSS og BF1942 så den skal helst fungere dertil.
Min mus er en:
Microsfot IntelliMouse Explorer 3.0 USB
Avatar billede team-temp Nybegynder
26. november 2006 - 20:43 #1
Helt klart Steelpad !

Icemat går nemt i stykker !
Og man SKAl næsten have teflon på, så den glider bedere
Den den ikke glider så godt

Steelpad derimod er nem at transpotere
Intet teflen og din mus reagere godt på steelpad
Avatar billede loppehund Nybegynder
26. november 2006 - 20:49 #2
Har haft Icemat i 3 år, og den er ikke smadret. Kan varmt anbefale den. Teflon er da en smal sag at løse.
Avatar billede tuidoi Nybegynder
26. november 2006 - 22:48 #3
Det lyder som om, at en steelpad er det som jeg er ude efter.
team-temp er der nogle som du kan anbefale til en rimelig pris?
Avatar billede dm-bm Nybegynder
29. november 2006 - 12:18 #4
team-temp
"Icemat går nemt i stykker !"

huh?? Hvad gør du ved den? Din TFT skærm går også nemt i stykker hvis du smadrer hovedet ind i den?

team-temp
"Og man SKAl næsten have teflon på, så den glider bedere"

Logitech G5 har ihvertfald ingen problemer hvad det angår.

tuidoi
"Det lyder som om, at en steelpad er det som jeg er ude efter.
team-temp er der nogle som du kan anbefale til en rimelig pris?"

Synes lige du skal klappe hesten. Ret tyndt grundlag for at vælge Steelpad fremfor Icemat

Jeg har både Steelpad 4D og Icemat II. Jeg bruger selv Icemat nu, men jeg har også været ganske tilfreds med Steelpad bortset fra at det er slidt helt ned i løbet af 4-5 mdr. Min Icemat ligner et nyt og det har jeg trods alt brugt i ca. 1½ år nu. Jeg skal ikke kunne sig hvordan med Steelpads af stål, bortset fra at jeg har læst at det kun holder lidt længere end plastic mht. slitage.
Avatar billede tuidoi Nybegynder
29. november 2006 - 20:02 #5
:) kan se at det er lidt af en smagssag.
grunden til jeg blev hurtigt overbevist var at jeg til at starte med havde hørt meget godt om steelpad.
har søgt i andre debatter på nettet hvori de fleste var tilfredse med en steelpad af plastic både pga prisen også fordi den hurtigere bliver varm i forhold til icemat'en, så den er behagelig at have hånden liggende på.

men du er meget velkommen til med din ekspertise at finde nogle link til forskellige produkter og lægge dem herind :)