Avatar billede lbknudsen Praktikant
26. november 2006 - 13:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejlmeddelse i Internet Explorer

Jeg har netop sat en ny pc op med to brugere - mig selv og kæresten. Alt har virket, men nu kan hun i sin profil ikke komme på nettet, eller rettere ikke åbne IE. Når dette forsøges kommer følgende fejlmeddelse:
Runtime error!
Program:\programmer\internet explorer\iexplore.exe
This application has requested the runtime to terminate it in an unusual way. Please contact the application's support team for more information.

HVad siger I?
26. november 2006 - 14:40 #1
Avatar billede lbknudsen Praktikant
26. november 2006 - 15:53 #2
Ja, det har jeg.
Avatar billede oso Nybegynder
26. november 2006 - 18:26 #3
24/11 Oplevet nøjagtig samme fejl og dialogboks, pc opgraderet efter 2 år til xp proff. Hentede opdateringer på Microsofts side og derefter viste den det samme som din. Hypotese: Er der fejl skjult i de nye opdateringer der ligger nu til IE?
Avatar billede lbknudsen Praktikant
28. november 2006 - 12:04 #4
Jeg kan ikke forestille mig, at der er fejl i et Microsoft produkt :-)
Avatar billede lbknudsen Praktikant
03. december 2006 - 21:00 #5
LUkker