Avatar billede lassefj Nybegynder
25. november 2006 - 17:34 Der er 5 kommentarer

Et godt mærke? (ny køb af bærbar)

Hej folk.

Efter at have købt en Zepto 6615WD, og efter en defekt førstelevering og 2 rma sager, får jeg pengene tilbage. (Den gik ned med en NV4_Disp fejl).

Derfor vil jeg godt have nogle seriøse indlæg på, hvad I mener er et godt mærke indenfor bærbare computere, og hvorfor de respektive mærker er gode.

Jeg vil også godt have bud på hvad i ville købe med et budget på 14.000kr og med følgende minimum krav:
CPU: Intel 2Ghz Core 2 Duo
Hukk.: 2Gb Ram
HD: 7200rpm, eller 2xhd 5200rpm med Raid 0
Grafik: Geforce 7600/ATI x1600 eller vildere, (helst vildere!)
Skærm: WXGA - 15,4" eller 17"

Vægt og batteritid er ikke noget jeg vægter højt, da jeg altid har en stikk. i nærheden alligevel.

Jeg har selv set på følgende:
Fujitsu Siemens AMILO Xi 1546:
http://www.itbutikken.dk/i/165928/1.htm

Toshiba Satellite P100-347:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=251581

Venlig hilsen
Lasse

P.s.
Jeg er ikke interesseret i tilsvining af mærker, men en konstruktiv kritik som kan hjælpe mig med at træffe det rigtige valg.
Avatar billede loppehund Nybegynder
25. november 2006 - 17:39 #1
Avatar billede lassefj Nybegynder
25. november 2006 - 18:24 #2
Tak for linket. Men det beskriver jo ikke noget om hvilke mærker du mener er gode... og hvilken bærbar du vil anbefale.
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. november 2006 - 18:48 #3
IBM Lenovo har jeg rigtig gode erfaringer med. De holder bare bedre end andre. Jeg har lige modtaget 80 stk. T60 og de er bare lækre
Avatar billede loppehund Nybegynder
26. november 2006 - 12:04 #4
laptopworld.dk har en anmeldelse af T60 på sitet samt en af X60 på vej siges der
Avatar billede loppehund Nybegynder
08. januar 2007 - 12:31 #5
Lukketid??