Avatar billede vikingjan Nybegynder
25. november 2006 - 14:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skærmproblem med KVM switchboks

Jeg har haft en Fujitsu SCALEO P koblet op med en Compac via en switchboks uden problemer. Så har p.g.a. problemer med SCaleo P fået en SCALEO T i stedet og der var ikke udgang til mus og tastatur, så der måtte koble det trådløse til i USB-port. Så nu har jeg kun skærmstik sat til i switch-boks. Mit problem er nu at jeg kan ikke få noget skærm-output via switch-boksen fra SCALEO T. Jeg har sat skærmen direkte til SCALEO T og det kører fint. Når jeg starter Compac'en så kan jeg godt få billede igennem fra SCALEO T, men så har jeg billedflimmer på Compac's billede. Er der nogen der har en god ide til løsning af mit problem ????
Avatar billede vikingjan Nybegynder
01. december 2006 - 11:51 #1
Man kan få en PS/2 HUB til USB, så man kan tilslutte mus og keyboard den vej.
Skal en switchbox have kontakt med alle 3 dele for at kunne fungere, for så kan det jo løse problemet.
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
01. december 2006 - 12:14 #2
Problemet er at switchboxen typisk får strøm igennem PS2 stikkene :-)
Avatar billede vikingjan Nybegynder
05. december 2006 - 18:47 #3
Jeg har nu fået fat på et USB stik til PS2 og det afklarede problemet med det samme.
Avatar billede vikingjan Nybegynder
05. december 2006 - 18:52 #4
Til lundorff-net.
Skriv igen som svar så får du de 200 point.

Vikingjan
Avatar billede vikingjan Nybegynder
08. december 2006 - 17:16 #5
Så tager jeg dem selv.