Avatar billede rosvall Nybegynder
25. november 2006 - 03:03 Der er 1 løsning

GTK2/python: gtkTreeview: irregulære rækker med og uden billeder

Jeg prøver at lære mig selv noget python og har sat mig for at lave en lille, pæn mp3-afspiller, med GTK2 som brugerflade vha. pygtk. Nej, jeg har heller ingen erfaring med GTK2 - derfor spørgsmålet.
Her er en mock-up af brugerfladen: http://i15.tinypic.com/35i1zxy.png
Jeg er kommet et godt stykke med den, men jeg kan ikke overskue hvordan jeg får vist playlisten som jeg gerne vil.

Jeg har svært ved at regne ud om et almindeligt Treeview kan bruges her - og specielt hvordan.
Hvis det kan lade sig gøre, vil jeg meget gerne vide hvordan. En stump kode (uanset sprog) ville være bonus!
Hvis ikke, vil jeg gerne vide hvilken slags klikbar widget det kan bruges til at repræsentere sangene.
Avatar billede rosvall Nybegynder
29. januar 2008 - 20:47 #1
lukker og slukker