Avatar billede dionysios Nybegynder
24. november 2006 - 21:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort Problemer

Hej Allesammen

Jeg har lige købt et nyt grafikkort, men det giver mig nogen mærkelige problemer. Når jeg foreksempel åbner MSN eller windows media player 10 går min computer i stå, eller det ville sige at det program jeg har åbnet begynder at bruge alt min CPU kræft. Det giver ikke nogen mening i mine øjne. Det ser kun ud til at gøre det med Windows programmer, da jeg godt kan spille alle mine spil uden der sker noget. Jeg skal bare ikke åbne et af de nævnte.

Nogen ide om hvad det kan være. Mangler jeg bare at slå en eller anden lille ting fra.

P.s Har købt et "Geforce A7600 GT TDH"

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Dionysios
Avatar billede milter Ekspert
24. november 2006 - 22:16 #1
Har du kigget i Enhedshåndtering og checket, at der ikke er nogle gule spørgsmålstegn her?

Når du klikker på plusset ud for "Skærmkort" i Enhedshåndtering, hvad dukker der så op?
Avatar billede dionysios Nybegynder
24. november 2006 - 23:42 #2
Nvidia GeForce 7600 GT
Avatar billede dionysios Nybegynder
25. november 2006 - 07:38 #3
P.s Kan heller ikke afspille nogen .AVI filer. Det er lige meget om jeg bruger Windows Media Player, PowerDVD eller VLC player.
Avatar billede c-holst Novice
25. november 2006 - 10:04 #4
hvilket grafikkort havde du før?
Avatar billede dionysios Nybegynder
25. november 2006 - 10:48 #5
Geforce 6600
Avatar billede c-holst Novice
26. november 2006 - 09:24 #6
lidt at arbejde med

hent den driver du ønsker at bruge

genstart i fejlsikret
afinstaller driveren via tilføj fjern...
genstart normalt

installer dine chipsetdrivere
installer din grafikkortdriver

----------------------------------
en anden lille ting

læg din xp cd i drevet og kør denne kommando vi start kør

sfc /scannow    husk mellemrum før /

---------------------------------------

hvor stor er din strømforsyning?
Avatar billede dionysios Nybegynder
26. november 2006 - 12:53 #7
Den nye er 550W
Avatar billede dionysios Nybegynder
26. november 2006 - 14:39 #8
Du er min helt c-holst ;-) det virket. Prøvet bare den første del af din løsning og så virket det. Kast et svar så du kan få dine point.
Avatar billede c-holst Novice
26. november 2006 - 16:36 #9
en af livet små fornøjelser:-)