Avatar billede duckie2 Nybegynder
24. november 2006 - 00:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg finde disse plugins

Hejsa

Er herrer forviret:) Jeg har oprettet en blog i wordpress, og skal nu ud og finde de rigtige plugins. Men der er jo næsten flere tusinde hvilket ikke giver et godt overblik

Kan i komme med linkt til følgende:
Nyhedsbrev (tilmelding framelding)
Kalender der virker i den nyeste udgave
plugin der får menu punkter i toppen af bloggen

og er der nogle gode plugins der kan anbefales?
Avatar billede lajlev Nybegynder
24. november 2006 - 20:03 #1
Der er mange gode plugins, her er mit bud:
Nyhedsbrev: http://gerard.ly.free.fr/index.php?page=wordpress
Kalender: http://n0id.hexium.net/plugins
Menu i toppen er afhænging af hvilket templates du vælger.

Mvh Michael | DinSite.dk
Avatar billede duckie2 Nybegynder
24. november 2006 - 21:36 #2
Tusind tak michael

Kan det være fordi, at jeg har den nyeste version af wordpress at mange af plugins ikke virker. Fx. nyhedsbrev kommer slet ikke frem under plugins og kalenderen giver mig bare en blank side hvorefter jeg er nød til at slette den igen?

Jeg har ellers fin fået uploaded andre plugins der virker
Avatar billede lajlev Nybegynder
25. november 2006 - 08:42 #3
Jeg har brugt begge plugins før med stor succes. Så du skal sikkert bare lege lidt med det.

Held og lykke.