Avatar billede toki Nybegynder
23. november 2006 - 16:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min pc hakker.

Når jeg kører vista kan jeg ikke høre musik og bruge IE samtidig.

Min laptop er en
Centrino 2,13 ghz
2 gb ram
ATI radion X700, 256 ram

Har ca 12 gb fri på c drevet.

Når jeg hører musik arbejder prosessoren næsten konstant 100% og rammende 25%

Bruger itunes til at høre musik med.

Så den skulle ikke have nogle problemer med at køre det.
Vista giver den en rating på 4,9!

Håber nogle kan hjælpe mig.
Avatar billede strych9 Praktikant
23. november 2006 - 21:15 #1
Jeg giver odds 10:1 på at det er ATI kortet som crapper ud.

Prøv at skrive cmd, og så højreklikke på cmd og vælge runas admin
skriv dernæst net stop uxsms og efterfølgende net start uxsms

Virker det så?
Avatar billede xcover Nybegynder
24. november 2006 - 19:23 #2
Jeg har samme problem, 80-90% CPU kræft på at høre musik... Cracp...
Avatar billede strych9 Praktikant
24. november 2006 - 21:24 #3
toki, virkede det? Hvis ja, så har jeg noget mere du skal gøre.
Avatar billede toki Nybegynder
02. december 2006 - 10:04 #4
Svar har taget konsekvensen og droppet vista lidt endnu.. så kører xp lige nu.. descærre.. eææers tak for hjælpen