Avatar billede starbotz Praktikant
23. november 2006 - 13:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

XSLfast 3.0 - Fejlmeddelelse

Hejsa,

Jeg har lige på arbejdet installeret programmet XSLfast 3.0 (http://www.xslfast.com/) som skal bruges til print af noget XML-halløj.
I programmet kan man trykke på en knap, "Process Layout", og hos mig får jeg her vist en dialogboks med fejlmeddelelsen:

"The entity name must immediately follow the '&' in the entity reference".

Jeg har prøvet at søge på denne streng på Google, men jeg kan ikke rigtig finde noget, som jeg forstår og kan bruge. Er der nogen der ved om dette er en generel fejl, som ikke nødvendigvis har noget med XSLfast at gøre.

Og i så fald, hvad kan den skyldes og hvad gør jeg ved den?
Avatar billede starbotz Praktikant
23. november 2006 - 14:09 #1
Hmm ... jeg tror jeg selv har løst problemet, så jeg lukker spørgsmålet.

Jeg havde to fonte installeret, som har et '&' i navnet, og XSLfast genererer en XML-fil til hver font man har installeret, som den bruger til et eller andet. Og da jeg udkommenterede dem i FOP'ens XML config fil og sagde "Process layout" fik jeg ingen fejlmeddelelse.
Avatar billede starbotz Praktikant
23. november 2006 - 14:23 #2
Man kan i øvrigt også bare erstatte '&' med '&' i nævnte XML-fil.