Avatar billede all_for_you Nybegynder
23. november 2006 - 12:47 Der er 6 kommentarer

Konkret opgave i PHP

Jeg står og skal have tilpasset en hjemmeside, som primært er programmeret i PHP og lidt HTML. Vi mangler nogle funktioner. I fremtiden skal der også laves helt nye moduler til siden, så hvis du har erfaringer inden for PHP, så skriv til mig.

Siden som det drejer sig om er www.minfrokost.dk

Jeg forestiller mig, at du fx læser på HTX, gymnasiet eller teknisk skole, er ca. 15-19 år gammel. Løn efter aftale.

Ser frem til at høre fra dig.
Avatar billede lisa_83 Nybegynder
24. november 2006 - 11:12 #1
Hej,
jeg er ved at uddanne mig til webintegrator på teknisk skole, og kunne godt bruge lidt jobs hist og her.
jeg går på hovedforløbet og har haft en del php og har stort set ingen problemer med html.
Du må meget gerne skrive lidt mere om hvad det går ud på.
Med venlig hilsen
Lisa Gervin 22 år
Avatar billede all_for_you Nybegynder
24. november 2006 - 12:34 #2
Hej Lisa

Det lyder helt perfekt!

Skriv til mig på toke@tokengroup.dk

- vedlæg gerne nogle referencer eller noget andet, som kan have relevans for programmering. Hvis du også er til design o.l. af hjemmesider, så er det også meget fint.

Ser frem til at høre fra dig.

Toke
Avatar billede all_for_you Nybegynder
27. november 2006 - 19:39 #3
Hej Lisa

Hvordan går det? Har du ikke en mail, så skal jeg fortælle dig lidt nærmere. Vi har meget at byde på, da vi har en masse forskellige opgaver at tilbyde. Det er alt fra nye funktioner på diverse hjemmesider, til hjemmesider fra bunden. Men skriv til mig, gerne vedlæg telefonnummer, så kan jeg evt. ringe.

Toke
Avatar billede hoeks Nybegynder
28. november 2006 - 12:26 #4
all_for_you: Det lyder somom du har en masse arbejde til folk. Dette vil jeg gerne høre mere om. Hvis det har interesse, så kontakt mig på post[at]krabatweb.dk
Avatar billede all_for_you Nybegynder
29. november 2006 - 09:18 #5
Hej Hoeks. Mail sendt
Avatar billede ja_ Nybegynder
09. december 2006 - 10:31 #6
Hvis du stadig mangler folk, er jeg også interesseret. :)
Kontakt mig på jakob@alminde.org.