Avatar billede thewamp Nybegynder
23. november 2006 - 12:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Maxtor DiamondMax 21 vs Samsung SpinPoint

Hejsa

Jeg har bestilt 2 x 250Gb Samsung SpinPoint men har nu istedet for modtaget 2 x 250Gb Maxtor DiamondMax 21. De skal sidde i Raid og i en  temlig hissig maskine. Nu vil jeg godt høre om jeg skal sende de 2 x maxtor tilbage og vente på at modtage 2 af dem jeg oprindeligt har bestilt .. Eller om det er 2 lige gode produkter.

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=230027 <-- maxtor

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=234096 <-- Samsung

På forhånd Tak.
Avatar billede thewamp Nybegynder
23. november 2006 - 12:28 #1
Lige en opdatering.

Maxtor DiamondMax 21 250GB SATA II er navnet på Maxtor.. Det er ikke den ved linket, og kan ikke finde den på edbpriser.
Avatar billede simlau Nybegynder
24. november 2006 - 13:30 #2
Det er samsung diskende der larmer mindst. Men da Maxtor diskende har mere cache yder de bedre.

Men jeg ville vælge Samsung diskende hvis det var mig, pga larmen.
Avatar billede thewamp Nybegynder
30. november 2006 - 02:33 #3
spørgsmålet lukket.