Avatar billede janbach Nybegynder
22. november 2006 - 21:59 Der er 1 løsning

Oprettelse af site på Sharepoint 2007

Jeg eksperimenterer lidt med Sharepoint 2007. Den er installeret på en Windows 2003 server R2, med en SQL 2005 Server. Alt på en Microsoft Virtual Server.

Problemet opstår når jeg vælger "Create site collection", den fortælle mig at det er udført med succes, men jeg får bare en "Page cannot be displayed" npr jeg forsøger at tilgå den nye side. Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor kæden hopper af.

Jeg har fulgt nedenstående vejledning til punkt og prikke - lige på nær en ting - måske er det her problemet ligger.
http://www.sharepointblogs.com/adnan/archive/2006/06/03/SharePoint_Portal_Server_2007_Beta_2_Installation_Steps.aspx

Det er punktet: Use the same account for application pool identity, SharePoint Administrator, Index Crawler Account etc

Jeg ved ikke lige hvad der menes, og hvor jeg skal definerer dette.

Håber i kan hjælpe mig lidt på vej og sig endelig til hvis i vil have noget uddybet.
Avatar billede janbach Nybegynder
18. august 2010 - 12:59 #1
Lukkes