Avatar billede dotdonk Nybegynder
22. november 2006 - 15:36 Der er 1 løsning

Andres mening om KISS VR-558?

Hej med jer

Er der måske nogen her som har en KISS VR-558 dvd optager eller media center eller hvad vi skal kalde den.

Så vil jeg meget gerne høre om hvad de syntes om den, samt høre om én ting.

På den lidt ældre udgave af 558, kunne man nemlig ikke se andre programmer eller en anden optaget udsendelse, afspille DVD/CD, høre radio o.a. mens en optagelse er i gang!

Optageren kunne i det hele taget ikke foretage andet når en optagelse er i gang!

Er det noget der er forbedret på VR-558'eren?

Og hvad er ellers forbedret?

Håber at høre fra nogen.

mange hilsner

DD
Avatar billede dotdonk Nybegynder
27. november 2006 - 21:51 #1
lukker og smider spm. i en anden kategori...

hvor???? aner det ik!

:-)