Avatar billede bkhansen Novice
22. november 2006 - 14:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Point-System som eksperten.dk

Hejsa.

Jeg søger et system der kan klare nogen lunde det samme som eksperten.dk

Altså med point-system osv ...

Er der nogen der kender noget lignende? Og er der nogen der har en pris på hvad sådan noget koster?

Og hvis det ikke findes, er der så nogle der vil tjene penge på at lave et magen til?

mvh
bkhansen
Avatar billede supertekst Ekspert
22. november 2006 - 14:09 #1
Kan du forklare lidt mere om dit projekt??
Avatar billede joyzer Nybegynder
22. november 2006 - 14:10 #2
Lytter med ^^
Avatar billede bkhansen Novice
22. november 2006 - 14:16 #3
Det jeg søger et "forum" der kører ligesom eksperten.dk med point-tildeling osv.
Der burde findes noget der har de samme funktioner?
Avatar billede areon Nybegynder
22. november 2006 - 14:55 #4
Vi kunne også være interesseret. Kontakt os på sorensen@orangeweb.dk med flere informationer.

Med venlig hilsen
Thomas Sørensen
Avatar billede dgivoni Nybegynder
22. november 2006 - 15:22 #5
Hej,
Jeg staar for udviklingen af quomon.com, som er et system svarende til eksperten, men  inspireret af Web 2.0 idéer som tagging og AJAX.
Vi leverer ogsaa specialtilpassede loesninger baseret paa vores system til f.eks. vidensudveksling internt i virksomheder.
Hvis du vil hoere naermere, saa kontakt mig paa david.givoni@quomon.com

mvh,
David
Avatar billede olebole Juniormester
24. november 2006 - 15:21 #6
<ole>

dgivoni >> Lidt pudsigt, man skal vente på, at siderne reloader - og man samtidig mener sig inspireret af Web 2.0 idéer  =)

Er JS-fejlen, jeg får, når jeg gerne vil se en tråd under f.eks. 'Ajax', mon noget, man får gratis med - eller ...?  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede dgivoni Nybegynder
24. november 2006 - 15:33 #7
Hej OleBole,

Tak for dine kommentarer.
Naar jeg skriver "inspireret af web 2.0", saa mener jeg netop det: Vi har valgt at benytte AJAX nogle udvalgte steder og har planer om flere, men det er absolut ikke maalet at undgaa sidereloads. Der er en del hager ved sites, som kun bruger AJAX, saasom at den normale sidenavigering forsvinder (f.eks. brugeren der klikker back ryger vaek fra websitet) og i forhold til soegemaskineindeksering er det heller ikke optimalt.
Mht. javascript-fejlen, saa takker jeg for at du har gjort opmaerksom paa det, det vil vi se at faa rettet i en fart.
Ud over det saa beklager jeg, hvis jeg har givet indtrykket af at sitet er perfekt eller at det ikke kan forbedres. Jeg mener, at vi har lavet et system som paa nogle maader er bedre end ekspertens og experts-exchange, men vi har stadig meget paa to-do-listen vi ikke har foert ud i livet endnu.
mvh,
David