Avatar billede hedegaard1 Nybegynder
22. november 2006 - 14:04 Der er 3 kommentarer

Ændre filnavn ud fra tekst genkendelse på faktura

Er der en der kan hjælpe mig med viden om et program som kan konventere en fil til pdf og ud fra områder i filen enten før eller efter den er konventeret, at kunne ændre filnavnet på output filen så den feks. har faktura nr. og datoen som filnavn?

Hvis jeg har forklaret mig dårligt så skriv, så prøver jeg at gøre det bedre ;o)
Avatar billede kdt217 Nybegynder
22. november 2006 - 15:22 #1
Hej
Hvilket format er original-filen i ?

Du skal have fat i en skræddersyet løsning - der eksisterer ingen programmer, som kan gøre det, som du ønsker.
Avatar billede hedegaard1 Nybegynder
19. marts 2007 - 10:59 #2
Læg svar ind kdt217 :o)
Avatar billede hedegaard1 Nybegynder
20. april 2007 - 22:07 #3
kdt217 nu har du haft en måned til at lægge svar ind og få point men du har ikke gjort det.
Jeg giver dig til næste gang jeg logger på eksperten og der går sikkert en lille måneds tid og ellers lukker jeg den selv...