Avatar billede madspeter Nybegynder
21. november 2006 - 22:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke sende mails mere

Idag da jeg var ved at hente mails fryser outlook ekspress. Jeg kan ikke afslutte programmet og må genstarte pc.

Efter genstart kan jeg ikke længere afsende mails, men kan godt modtage?!?

Jeg har kørt systemgenoprettelse og valgt et oprettelsespunkt for 2 dage siden, men hae stadig samme problem.

Kan nogen fortælle hvad der er sket og hvad jeg kan gøre for at sende mails igen?
Avatar billede jimmo Nybegynder
22. november 2006 - 18:03 #1
Har du prøvet at nedlægge den pågældende konto og oprette den igen?
Avatar billede madspeter Nybegynder
22. november 2006 - 19:54 #2
nej, men da jeg kom hjem i dag, virkede det igen....underligt!
Avatar billede jimmo Nybegynder
24. november 2006 - 07:04 #3
Jamen, det var da dejligt. Det kan jo skyldes mange ting - men livet er for kort til bruge tiden på for megen teori.
Godt, at kører for dig nu. Hej igen.
Jimmo
Avatar billede madspeter Nybegynder
24. november 2006 - 13:00 #4
ok
Avatar billede madspeter Nybegynder
24. november 2006 - 13:00 #5
ok