Avatar billede johnny_graversen Nybegynder
21. november 2006 - 15:43 Der er 4 kommentarer

formatere harddisk

Jeg har fået en "bærbar" med Win2000 og Win xp på, jeg vil gerne formatere min hardisk så jeg kan lægge Win xp ind på en ren hardisk, jeg kan ikke få lov at boote op på min egen originale version af xp, og der er ikke floppy drev til en diskette, hordan kan jeg få adgang til at formatere harddisken, har også Win 98 kan jeg boote på den..så jeg har mulighed for at slette drev c på computeren ?, har prøvet at ændre bios til boot device, men det hjælper ikke noget, hvad gør jeg ??
Avatar billede hcma Novice
21. november 2006 - 15:49 #1
nu har du oprettet 3 enslydende tråde.  forbudt iflg. reglerne ;o)
læg selv et svar her og accepter det, så denne tråd kan lukkes.
Avatar billede hcma Novice
21. november 2006 - 19:43 #3
hold da op !!!  ikke et eneste accepterer spørgsmål  -  jeg holder mig væk  :o(
22. november 2006 - 00:47 #4
11 ud af 11 - - - -
http://expfaq.1go.dk/