Avatar billede goulduck Nybegynder
21. maj 2001 - 16:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Point retur til ggk-alcis

Lige lidt for hurtig på kanppen .. :-)

http://www.eksperten.dk/spm/74532
Avatar billede ggk-alcis Nybegynder
21. maj 2001 - 16:43 #1
første gang på Eksperten, så jeg har endnu ikke forstået meningen med at bruge et pointsystem.
PS: Tak for pointene, hvad jeg så end skal bruge dem til
Avatar billede nomiz Nybegynder
21. maj 2001 - 16:46 #2
\"Lige lidt for hurtig på kanppen ..\" - Lidt for hurtig igen? :o)
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. maj 2001 - 16:51 #3
ggk-alcis> Point bruges som belønning ... det er med til at drive folk til at svare på flere spørgsmål, hurtigere! Mange, incl. mig, ville nok sige at \"de gøre det ikke for point\" - men jeg gør det nok alligevel lidt derfor! :)

Hvis du vil have dem retur, så skal du oprette et svar, som jeg så kan acceptere, det er den eneste måde man kan overføre point på.

PS, ja, jeg kan se at du er blevet oprettet i dag - al\' begyndelse kræver sine fejl...

Avatar billede ggk-alcis Nybegynder
21. maj 2001 - 17:41 #4
Okay...
Jeg troede rent faktisk at du regnede mit tdl. svar som SVARET, men her har du så et nyt et..
Jeg er egentlig ligegald emd de point, men for god egoistisk skyld kan du da bare overføre mine tdl. poiny tilbage til mig..
PS: Mange tak for hjælpsomheden..
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. maj 2001 - 18:10 #5
Hehe, nu har du lavet en kommentar til .. dem kan jeg desværre ikke tildele point!

Når du skriver, kan du lige til venstre for boksen vælge om det skal være en kommentar eller et svar .. her skal du vælge \"svar\".

Og det med point ... tja, jeg har 9300 af dem, så det er heller ikke fordi jeg mangler nogen! :-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. maj 2001 - 11:13 #6
Du vil alså bare ikke have point .. eller skal jeg selv tage dem retur? :-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. juni 2001 - 10:49 #7
Sidste frist inden jeg selv snupper dem! :-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. juni 2001 - 16:08 #8
Well .. hvis du vil have dem, så skriver du bare ... lukker her.