Avatar billede enco Nybegynder
20. november 2006 - 13:22 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Bærbar kan den klare mosten ?

Jeg har fået et tilbud på en ny bærbar IBM Thinkpad X23 - PIII M 866Mhz - 384 mb ram - Windows XP for 2700 kr.

Jeg skal bruge den til at have stående med MSN messenger og webcam tændt 8-10 timer i hverdagene og ville høre om nogen har erfaringer med webcam på denne "lidt gamle" model me 8 mb grafikkort. Kan den klare det ?

enco
Avatar billede niels_hansen Praktikant
20. november 2006 - 13:26 #1
Den vil sagtens kunne klare den opgave (men er ALT for dyr)
Avatar billede lzs Nybegynder
20. november 2006 - 16:45 #2
Den kan sagtens klare det, men som Niels hansen siger så er den alt for dyr i forhold til hvad den kan og hvor gammel den er.
Avatar billede enco Nybegynder
20. november 2006 - 23:25 #3
tak for svaret men der er jo tale om en ny computer fra datamarked.dk. Hvor kan jeg finde den billigere da ?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
20. november 2006 - 23:51 #4
du kan få en til næsten samme penge som er meget (MEGET) mere up to date, det der er næsten mere lovligt tyveri ;)
Avatar billede lzs Nybegynder
21. november 2006 - 14:20 #5
ahh sorry så ikke at den var ny, så passer prisen nok bedre, men den er nu stadig old-school :P
Avatar billede enco Nybegynder
21. november 2006 - 20:00 #6
Niels Hansen : hvor og hvilken pris ?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
21. november 2006 - 20:13 #7
har du overvejet at købe en brugt IBM ? (en med de spec som ovenstående kan købes brugt for ca 1000,-) og måske mindre
Avatar billede enco Nybegynder
21. november 2006 - 21:46 #8
det lyder meget fint ...men hvilken type ect. er god til formålet og kan du finde en ? skriv evt. Hvor ?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
21. november 2006 - 22:05 #9
der er mange A22m og lignede til salg på QXL, i nyhedsgrupper og flere andre forummer, for ca 1000,- har selv en A22m med docking station, 80Gb hd, 256Mb ram (mener jeg det er), 1Ghz P3 cpu, og lader, den koster dog lidt mere da der er nogle ekstra ting med, så de kan sagtesn findes til meget mindre end de 2700.-
Avatar billede niels_hansen Praktikant
21. november 2006 - 22:38 #10
har netop lige set følgende:

En IBM R40e sælges for højeste fornuftige bud.

2.2 Ghz Intel Pentium 4
30 Gb Harddisk
256Mb RAM
indbygget netkort
licenskode til windows XP sidder på som klistermærke

Incl strømforsyning.

Batteriet er dødt, dvd-drevet giver en spøjs lyd fra sig, maskinen
booter/kører fint XP,
men sælges som defekt.

Bud pt 1075.-

Der skal så lige et nyt batteri til, men de kan købes for 4-500.-
Avatar billede enco Nybegynder
06. december 2006 - 23:58 #11
hej Niels

her den stadig til salg og hvor ?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
07. december 2006 - 00:04 #12
den er solgt