Avatar billede pop-exp Nybegynder
21. maj 2001 - 16:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Logic og Gigasampleren/softwaresynth\'s

Jeg har et lydkort uden midilyde, og ville gerne kunne styre lydene fra f.eks. gigasampleren (Nemesys)eller fra div. softwaresynth\'s vha. midi i Logic.
Hvordan gør jeg det?
Jeg har hørt at jeg skal bruge et program som hedder Hubi MIDI Loopback software. Dette program har jeg downloaded og installeret.
Avatar billede nomiz Nybegynder
23. maj 2001 - 00:53 #1
Har du loopback device?
Avatar billede pop-exp Nybegynder
23. maj 2001 - 18:29 #2
ja...Hubi MIDI Loopback. Det virker med Cubase, men jeg ville gerne have det til at virke med Logic. Problemet er at jeg i logic ikke kan finde de virituelle MIDI kanaler som Hubi laver.
Måske skal jeg have fat i et andet loopback program, måske er der en funktion i logic som jeg ikke kender hvor man kan finde de virituelle kanaler
Avatar billede 1/2 Nybegynder
29. juli 2001 - 16:25 #3
På siden:
http://www.midiox.com/myoke.htm
kan du hente programmet MIDI Yoke Junction, som er et program i stil med med Hubis LB. Der er bare mulighed for flere loopbacks, og er bedre til at kommunikere mellem forskellige programmer. Jeg har selv brugt det mellem Logic & Gigasampleren uden problemer.
Held & lykke!