Avatar billede silke4ever Nybegynder
19. november 2006 - 21:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Programmør søges til projekt

Vi ønsker at lave noget i stil med http://www.hattrick.org/Common/default.asp

Er du en ung programmør, som kunne tænke dig at gå med i projektet og udvikle det i samarbejde med Nordens største cykelside www.Feltet.dk, så er du velkommen til at skrive til Jesper@feltet.dk.

Vi giver naturligvis betaling for udviklingen.
Avatar billede silke4ever Nybegynder
19. november 2006 - 21:47 #1
Nu skrev jeg godt nok ung programmør, men det er ikke et krav.
Avatar billede mortenfn Nybegynder
19. november 2006 - 21:58 #2
Ja at kræve en ung kan koste dyrt, har vi set i TV.

En ellers smart måde at reklamere for en side eller rettere 2. Der er vist designere i skal bruge, der er ikke meget til en programør.
Avatar billede silke4ever Nybegynder
19. november 2006 - 22:27 #3
Vi har allerede programmør og designere til at lave en ny forside, som du har ret i ikke er uptodate, men vi åbner det nye design 1. januar. Flere af vores undersider er faktisk pænere end forsiden, og det er ikke helt godt kan man sige, men vi arbejder på det.
Avatar billede tiller3 Nybegynder
20. november 2006 - 00:18 #4
Hvad soeger i? En person som kan hjaelpe med et specifikt php project eller soeger i en fast fultidsmedarbejder?

Og skal man "kun" kode php(Hvilken version?) eller skal man ogsaa lave html/css/javascript?
Avatar billede silke4ever Nybegynder
20. november 2006 - 01:20 #5
Hej

Det vi søger er, at en programmør kan lave nogle forskellige opgaver. Der er ikke tale om en fuldtidsstilling, men at vi sætter opgaverne, og programmøreren udvikler den pågældende opgave til en aftalt pris.

Vores server er en PHP og MySQL løsning. Så det er også noget i denne stil, at vi forventer at få udviklet opgaven i.
Avatar billede silke4ever Nybegynder
20. marts 2008 - 10:07 #6
Ingen tilfredsstillende henvendelser - lukker