Avatar billede thewamp Nybegynder
19. november 2006 - 17:05 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

boostet til 8 mbit men nu virker det ikke

hejsa :)

Jeg har fået boostet min 2500/512 til en 8000/512.. Men nu falder jeg af nettet konstant .. Tænkte om det kan være min router som er en Zyxel 650. Hvis det er en den,  er der så mulighed for at opdatere den og hvad jeg skal opdatere den med "et link be om" :)

På forhånd Tak
Avatar billede d-u-k Praktikant
19. november 2006 - 17:11 #1
har haft samme problem. men det blev løst da jeg tog min anden routher til trådløs fra, som jeg havde sidene sammen med Zyxel 650. har du andet udstyr sidene sammen lige som mig, prøv at tage det fra. jeg kunne genstarte min linie hver dag.
Avatar billede thewamp Nybegynder
19. november 2006 - 17:51 #2
Jeg har ikke noget trådløs overhoved :) .. Opdateret du evt. din router ?
Avatar billede jonas84 Nybegynder
20. november 2006 - 00:16 #3
Prøv at kontakte CC og bed om at få dem til at opdatere firmwaren på routeren. Det er ikke routeren som sådan der er umiddelbar årsag til problemet. Har du haft kontakt med Cybercity Support?
Avatar billede rinoh Nybegynder
23. november 2006 - 10:21 #4
du kan altid hente den nyeste firmware inde på http://www.cybercity.dk/kundecenter/bredbaand/opsaetningsvejledninger/routertilslutning_og_indstillinger/zyxel_p650hw/support/hent_firmware/
gvis det er den router der hedder zyxel 650 hw

men det kan også være at din linie ikke kan trække det (for lang afstand til centralen)

til zyxel 650R-31 er firmwaren her
http://www.cybercity.dk/kundecenter/bredbaand/opsaetningsvejledninger/routertilslutning_og_indstillinger/zyxel_650r_31/hent_firmware/
men som jonas84 siger, hvis du ringer til supporten kan de se om din linie kan trække den og om routeren kan stilles anderledes
Avatar billede jonas84 Nybegynder
23. november 2006 - 12:50 #5
Hvis thewamp ikke har noget trådløst i routeren er det ikke den der hedder HW for det er Hub/Wireless :-) Men det kan thewamp jo se nede under routeren.

Ville nemlig præcist sige som rinoh at du skulle kontakte support for de kan måle på linien og evt. se om der er noget galt.

Jeg vil dog fraråde dig at opdatere firmwaren selv hvis du ikke har gjort det mange gange før for hvis det går galt så er routeren definitivt død.
Avatar billede rinoh Nybegynder
23. november 2006 - 13:22 #6
cc support kan også opdatere FW for dig så er du helt på den sikre side
Avatar billede thewamp Nybegynder
23. november 2006 - 13:22 #7
Jeg har talt med CC og de siger nu at det er mine linje der ikke kan trække 8mbit "da jeg bestilte linje var der ingen problemer og jeg kunne let trække 20mbit.." De har givet mig en 4bit istedet. Jeg takker for jeres tid :).
Avatar billede jonas84 Nybegynder
23. november 2006 - 22:11 #8
Det var så lidt og tak for pointene :-)