Avatar billede figofidel Nybegynder
19. november 2006 - 13:46 Der er 7 kommentarer

security Til min 3D chat

Hej. Jeg ejer chatten www.zado.dk jeg har en meget ring security (sikkerhed)
min chat er lavet i php,mysql og lidt javascript jeg vil spørger om der er en af jer der vil gør min security mere sikker pga der er nogen der har lavet et slags hacker program til min chat er og ret træt af det..

Håber I kan hjælpe Hilsen FigoFidel
Avatar billede zynzz Praktikant
19. november 2006 - 17:45 #1
Hvor i chatten mangler der sikkerhed ?
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2006 - 09:34 #2
Som zynzz spørger om, hvor er det der mangler sikkerhed?
Avatar billede figofidel Nybegynder
20. november 2006 - 15:00 #3
Det ved jeg ikke rigtigt..

Der er nogle små huler :s
som jeg ikke ved hvor er -.-
Avatar billede challenge Praktikant
20. november 2006 - 19:36 #4
Og du regner med at vi, uden videre, bare kan spotte disse huller ved at kigge på din forside?
Avatar billede figofidel Nybegynder
21. november 2006 - 14:33 #5
-.- LOl da nej..

Altså
I kan tilføje min msn: FigoFidel@zado.dk

Så kan vi skrive der
persoonene der hjælper mig for point :D
Avatar billede challenge Praktikant
21. november 2006 - 22:31 #6
Det er ikke tilladt at...
tildele point for en løsning, der ikke er tilgængelig for alle Eksperten.dk’s brugere.

tildele point for en opgave løst uden om Eksperten.dk (f.eks. opgaver løst via mail, ICQ eller telefon), eller blot et andet spørgsmål på Eksperten.dk (lovlig pointoverførsel undtaget).

http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede figofidel Nybegynder
22. november 2006 - 17:00 #7
nå pis :@