Avatar billede thewamp Nybegynder
18. november 2006 - 23:53 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvilket spil kræver mest af pc´en ?

Hej

Jeg har lige bestilt en ny computer og vil gerne købe et spil der virklig kan vise mig hvad jeg har købt. Så hvilket spil vil blæse mig ud væk med grafik og vise mig om det hele køre som det skal :)

Har læst mig til at The Elder Scrolls IV: Oblivion skulle kræve en hel del men er det så det mest krævende ?

På forhånd tak
Avatar billede woller Nybegynder
18. november 2006 - 23:57 #1
jeg mener at gothic 3 kræver mere og skulle være flottere men har ikke haft tid til at tjekke det endnu
Avatar billede woller Nybegynder
19. november 2006 - 00:01 #2
men ellers så prøv at vent til crytecs nye crysis kommer ud det skulle vist kræve helt vildt meget af en pc som set her http://gucomics.com/archives/view.php?cdate=20060726
Avatar billede loppehund Nybegynder
19. november 2006 - 10:25 #3
Oblivion er pt spillet som suger mest rå regnekraft.
Avatar billede lzs Nybegynder
19. november 2006 - 17:25 #4
Ville nu også mene at du burde købe oblivion, så får du både et genialt spil og et spil der kan vise, hvor meget din pc kan
Avatar billede thewamp Nybegynder
30. november 2006 - 02:32 #5
takker
Avatar billede loppehund Nybegynder
30. november 2006 - 09:10 #6
Hvorfor tager du point selv ? ?
Avatar billede thewamp Nybegynder
01. december 2006 - 04:40 #7
ville bare lukke spørgsmålet og efter ingen havde svaret var det vejen frem ? føler du dig snydt for 30 point kan vi let finde ud af noget :) men du havde brugt "kommentar" og ikke "svar" :(.
Avatar billede loppehund Nybegynder
01. december 2006 - 07:29 #8
derfor kunne du ha' tilbudt mig point i stedet for bare at lukke!
Avatar billede lzs Nybegynder
01. december 2006 - 11:17 #9
det er nu meget normalt at man bare bruger kommenter og så til sidst kan du vælge hvem der skal lægge et svar.
Avatar billede thewamp Nybegynder
02. december 2006 - 01:39 #10
det er jeg sq ked af.. er temlig ny her.. :/
Avatar billede lzs Nybegynder
02. december 2006 - 11:30 #11
men så ved du det til en anden gang :D