Avatar billede countermads Nybegynder
18. november 2006 - 16:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

den spørger om noget

hey

når jeg afslutter mit outlook, så spørger den om den skal komprimere mine beskeder. er det godt at gøre?
Avatar billede Mads Praktikant
18. november 2006 - 16:15 #1
ja komprimere vil sige at meddelserne kommer til at fylde mindre.
Avatar billede vejmand Juniormester
18. november 2006 - 16:22 #2
Nogle mister mails når den komprimerer, men det skal du selvfølgelig selv bestemme om du vil risikere.

I anden sidste kommentar i dette spørgsmål er en løsning, så Outlook Express ikke vil komprimere. (og det virker)
http://www.eksperten.dk/spm/676948

Det virker 100 gange, når så Outlook Express er blevet åbnet 100 gange skal det udføres igen.
Avatar billede Mads Praktikant
18. november 2006 - 17:54 #3
Dem der mister mails, det er dem der har fået en mail med nogle billeder. Hvis du har en mail med billeder, så gem billederne på din harddisk.
Du kan roligt gøre det.
Avatar billede countermads Nybegynder
18. november 2006 - 17:55 #4
tak for svaret