Avatar billede birgersteen Nybegynder
18. november 2006 - 15:08 Der er 2 kommentarer

MSN Toolbar

Jeg har prøvet at installere Windows nye MSN Toolbar uden held. Tværtimod, idet der nu fortløbende fremkommer en meddelelse med følgende henvisning: #msntb_full_name#, som oplyser, at jeg skal genstarte min pc´er eller prøve at geninstallere programmet. Begge dele er prøvet uden resultat.

Jeg har endvidere prøvet af fjerne den gamle version af MSN toolbar, idet jeg fik oplyst, at dette også kunne være årsagen til at den nye version ikke kunne installeres.

Her får jeg følgende meddelelse " Denne programpakke kunne ikke åbnes. Kontroller, om programpakken eksisterer, og om du kan få adgang til den, eller kontakt programproducenten for at kontrollere, om dette program er en gylig Windows Installer-programpakke".

Kan nogen hjælpe mig?
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
19. november 2006 - 00:03 #1
Prøv først at rydde op i din computer ved først at fjerne programmet og så køre registry booster, som du kan hente her http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=1278 - eller med et lignende program. Så hent toolbaren igen fra starten evt herfra: http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=427.

Herfra ved at at programmet virker =)
Avatar billede birgersteen Nybegynder
19. november 2006 - 09:46 #2
Problemet er som tidligere beskrevet, at jeg ikke kan fjerne programmet ( altså den gamle version af MSN toolbar ). Det nye program er åbenbart også downloaded, men kan ikke installeres fordi den gamle version ikke lader sig fjerne.