Avatar billede dionysios Nybegynder
18. november 2006 - 11:52 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort Problemer

Hej Allesammen

Jeg har igår købt et nyt grafikkort (Leadtek WinFast A7600GT TDH) Der stod da jeg købte det at jeg skulle være opmærksom på at dette kort krævet en 300w strømforsyning. Jeg tjekket og det havde jeg.
Da jeg så kom hjem og fik det sat i min computer kunne jeg ikke komme ind i windows. Min skærm gik i sort på vej ind. Da jeg har et Thermaltake med ret mange faner pillet jeg 2 af dem fra og prøvet igen. Denne gang kunne jeg godt komme ind i Windows, men da jeg ind var min computer virkelig langsom. Den har aldrig opført sig på den måde før.

Mit spørgsmål er:
Har jeg en for lille strømforsyning til at kunne køre det hele eller er det noget andet i vejen med min computer?

På Forhånd tak

Dionysios
Avatar billede peet49 Nybegynder
18. november 2006 - 11:55 #1
Jeg ville nok anbefale en større - mindst 400W. Du har husket, at afindstallere det gamle kort?
Avatar billede dionysios Nybegynder
18. november 2006 - 11:56 #2
Ja det har jeg...
Avatar billede niels_hansen Praktikant
18. november 2006 - 11:56 #3
og har installeret de nyeste drivere ?
Avatar billede dionysios Nybegynder
18. november 2006 - 11:56 #4
Men mit gamle er også et GeForce så jeg kan vel godt bruge den samme driver?
Avatar billede dionysios Nybegynder
18. november 2006 - 11:58 #5
nej men har lige hentet til det gamle grafikkort så regner med den er up to date
Avatar billede niels_hansen Praktikant
18. november 2006 - 12:05 #6
prøv lige og reinstaller driverne, så har du da udelukket det som fejl ;)
Avatar billede dionysios Nybegynder
18. november 2006 - 17:22 #7
Har jeg prøvet nu det virket ikke :-( Ender nok med en ny strømforsyning som det ser ud nu.
Avatar billede dionysios Nybegynder
18. november 2006 - 21:14 #8
medmindre der er andre der har nogen forslag???
Avatar billede c-holst Novice
18. november 2006 - 22:57 #9
pil så meget fra som muligt. burde give et hint
Avatar billede grenaa Nybegynder
20. november 2006 - 10:13 #10
En 300w strømforsyning kan ikke lev. nok strøm hvis du også har et par harddiske, cd/dvd drev og et par extra blæser i maskinen har set det så mange gange og du skal min. købe en 550w denne her ville være mit bud http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=820242
Avatar billede dionysios Nybegynder
20. november 2006 - 12:17 #11
Har jeg prøvet nu. Den gøre det samme som før. Det jeg heller ikke kan forstå er at min CPU bliver vild varm når den kommer ind i windows. Den kommer op på de 70 grader, uden jeg har gjort noget.
Avatar billede dionysios Nybegynder
20. november 2006 - 12:18 #12
Jeg har lige bestilt en anden fra SHG.dk så jeg må lige se hvordan det går når den kommer her på torsdag.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
20. november 2006 - 12:24 #13
70grader er ret meget bare ved at være i windows, er din køler fyldt med støv ?
Avatar billede dionysios Nybegynder
20. november 2006 - 13:09 #14
Ja  det ved jeg godt. Nej der er ikke noget støv i min køler det er det jeg ikke kan forstå. Har renset min computer her i weekenden. Det skal lige siges at den kun kommer op på den varme når jeg sætter det nye grafikkort i. Med det gamle grafikkort kommer den ikke så højt op.