Avatar billede hhjollund Praktikant
17. november 2006 - 20:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gemmer du gamle Alt om Data blade?

Vil du sælge en gammel Alt om Data CDrom for 150 kroner?
Har købt nogle komponenter, som kun virker til Delphi 6. Jeg mangler derfor desperat Delphi 6, som var inkluderet i en gratis personal edition i Alt om Data vist nok et nummer fra 2002. Har prøvet andre versioner og de duer ikke. Delphi6 kan ikke længere downloades fra Borland.
Jeg vil købe den for 150 kroner.
Kontakt mig på:
nhhjollund snabela gmail.com
Avatar billede milter Ekspert
17. november 2006 - 20:45 #1
Har du kigget på linket herunder? Men det er måske kun tidsbegrænsede versioner.

http://www.componentace.com/download/
Avatar billede davidfossil Nybegynder
17. november 2006 - 21:21 #2
Milter > Så vidt jeg kan læse det oprindelige spørgsmål er der Borlands IDE der efterspørges og ikke en håndfuld komponenter til Delphi.
Avatar billede milter Ekspert
17. november 2006 - 21:31 #3
davidfossil >

..... jeg tror, du har ret :(
Avatar billede gonzo123 Nybegynder
17. november 2006 - 22:18 #4
alt om data december 2001

jeg sælger det ikke
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. november 2006 - 22:50 #5
Måske kan du låne det på biblioteket, incl CD. Det kongelige bibliotek i københavn har det og de sender gerne ud
Avatar billede hhjollund Praktikant
14. august 2007 - 00:24 #6
har fået fat på det