Avatar billede hhjollund Praktikant
16. november 2006 - 23:48 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

delphi 6 købes

Har du Delphi 6 liggende? Var på en Alt om Data CD for nogle år siden. Kan ikke downloades længere fra Borland.
Jeg vil med glæde give dig 100 kroner for ulejligheden.
Avatar billede hhjollund Praktikant
16. november 2006 - 23:49 #1
Ved godt den her ikke er helt fin i kanten - men jeg står altså bare sådan og mangler den...;
Avatar billede stone Forsker
16. november 2006 - 23:57 #2
hvad vil du med den...du skal jo gå til borland for at få den til at køre og der er ingen support eller key til rådighed for at få den op at kører. Jeg har godt nok d6 interprise liggende men det er ikke tilladt at sælge eller andet, da licensen er personlig og kan ikke overgives.
Avatar billede hhjollund Praktikant
17. november 2006 - 08:09 #3
Det er personal edition jeg mener. Den var gratis - og Borland udleverer stadig nøgler til den - så der er intet ulovligt her. Min Email er nhhjollund snabela gmail.com
Avatar billede martinlind Nybegynder
17. november 2006 - 12:18 #4
hhjollund >> kan du ikke bruge de gratis versioner der ligger oppe på nettet nu Turbo-Delphi :)
Avatar billede hhjollund Praktikant
17. november 2006 - 20:23 #5
nej - jeg har købt nogle delphi komponenter som kun er udviklet til D6 - har prøvet D7 og det duer ikke
Avatar billede stone Forsker
17. november 2006 - 20:38 #6
har alle aod cd kan du fortælle hvilket måned år delphi er på
Avatar billede gonzo123 Nybegynder
17. november 2006 - 22:17 #7
Alt om date December 2001
Avatar billede stone Forsker
18. november 2006 - 00:38 #8
takker gonzo123 har den liggende, vil du have den hhjollund ?
Avatar billede hhjollund Praktikant
19. november 2006 - 11:37 #9
ja - super. Hvis du mailer dit kontonummer til nhhjollund snabela gmail.com - så får du også min adresse. Er du forresten den stone med stoneware?
Avatar billede stone Forsker
19. november 2006 - 12:21 #10
mail sendt....
Avatar billede stone Forsker
20. november 2006 - 17:49 #11
cd'en er sendt kl. 14:00