Avatar billede jastr Nybegynder
16. november 2006 - 22:08 Der er 7 kommentarer

Web 2.0/php partner til et eller flere projekter.

Hej,

Vi er to internet entreprenøre der mangler en 3. samarbejdspartner til at realisere vores ideer. Jeg vil ikke belyse for meget af ideen før vi er sikre på vi har den rette mand men kan røbe at der er tale om noget kalender funktion med en håndfuld specielle ønsker. Vi forestillede os det skulle laves i web 2.0 for at få den flotteste brugeflade og men kunne evt. også laves i php. Som aflønning snakker vi i dette projekt som i så mange andre i ejerskab du vil blive tildelt 33% ejerskab af projektet. Såfremt nogen er interesseret i at høre nærmere må i meget gerne kontakte mig på jaste @ iscan.dk
Avatar billede abruscato Nybegynder
16. november 2006 - 22:17 #1
øh... "web 2.0 for at få den flotteste brugeflade og men kunne evt. også laves i php" - Er det ikke som at gange bananer og trillebører?
Avatar billede cybermike Nybegynder
17. november 2006 - 02:17 #2
jo det er præcis som at gange bananer og trillebører.

Web 2.0 er et buzzword man bruger om pæne, moderne og dynamisk advancerede hjemmesider.

PHP Er et programmerings/script-sprog.

"Web 2.0" applikationer kan kodes i Php

Det smarte design får du ikke af din udvikler eller af web 2.0 , det beder du din grafiker lave :)

jastr: Min erfaring er at hvis du vil have en god programmør ansat er du nød til at betale ham lidt. Er klar over der er procenter med i det, men som programmør er jeg nød til at sige jeg har været med i de første 50% af den slags projekter. Jeg har i gennemsnit tjent en togbilet per projekt. Et enkelt sted fik jeg en king-size pizza med i købet. Derimod er cirka 95% af det projekter jeg har fået betaling for blevet successer, og 99% af dem er blevet et produkt kunden har været 100% tilfredse med...så jeg er meget stolt over kun at havecirka 1% dårlige/utilfredse kunder :)

Men igen i kan være heldig at der sider en php-hacker et sted og mangler noget at rive i.

Held og lyke med projektet.

  Mikkel Christensen
    MC-Solutions(.dk)
Avatar billede jastr Nybegynder
17. november 2006 - 09:16 #3
Ja undskyld jeg har udtrykt mig forkert. Men det jeg ville opnår ved at bruge ordet php var helt og almindelige kedelig web 1.0 eller bare på traditionel hvis. Men i såfald hvad ville i tro det ville koste at udvikle et kalender modul?

Jacob
Avatar billede cybermike Nybegynder
17. november 2006 - 10:23 #4
Jeg lavede engang et simpelt reservationssystem hvor man kunne reservere et musiklokale 1 timer 1 gang om ugen og det blev så præsenteret på en grafik kalender på siden. Kalenderen fik de for 2500kr.

Har også engang været igang med et projekt, som blev afbrudt fordi kunden gik i betalingsstandsning. Men der skulle vi lave et system hvor folk kunne oprette en kalender de kunne lave aftaler i, hvor deres chef og sekretær havde adgang til med forskellige rettigheder og kunne tilføje, rette eller fjerne aftaler alt afh af permisions på de enkelte kalendre. Et ret komplekst system, det ved jeg ikke rigtig om du kan fornemme. Men det projekt måtte de betale 30.000kr for, hvilket stadig er ekstremt billigt for et specialsyet program i den klasse.

Og så vil jeg lige undskylde hvis mit indlæg lød lidt hårdt var ment som svar til abruscato og ikke som kritik af dig.

Hvis du er intresseret i at indhente et tilbud skal du være velkommen på mail@mc-solutions.dk alt hvad du sender til den adresse vil selvfølgelig blive behandlet fortroligt.

  Mvh
Mikkel Christensen
MC-Solutions(.dk)
Avatar billede cybermike Nybegynder
17. november 2006 - 10:25 #5
Der skulle have stået "x timer 1 gang om ugen" istedet for "1 timer" :)
Avatar billede jastr Nybegynder
17. november 2006 - 10:36 #6
Skal lige rette min mail for god ordensskyld.

Jastr@iscan.dk
Avatar billede dennismp Nybegynder
21. november 2006 - 06:20 #7
Hvad kan I udover at stille krav? :)