Avatar billede svinte Nybegynder
21. maj 2001 - 12:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Office 97 sr.2

Når jeg installerer Office 97sr2 på en maskine med Windows 2000, kan en bruger tilhørende \"brugergruppe\" ikke anvende stavekontrol i word, der kan heller ikke anvendes vb script i resten af office pakken.
Avatar billede makse Nybegynder
21. maj 2001 - 13:09 #1
Læs http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q169/3/87.ASP?LN=EN-US&SD=g

En anden mulighed du kan prøve. Start - Kør > Regedt32
Gå ned til HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Shared/Tools/Proofingtools/Spelling.
Vælg Security - Permissions og tilføj brugeren der.
Avatar billede makse Nybegynder
23. maj 2001 - 12:34 #2
Avatar billede svinte Nybegynder
23. maj 2001 - 16:22 #4
Hej, makse, du har fortjent dine point, jeg takker for hjølpen, så hvis du lige vil \"svare\" en gang mere, så jeg kan tildele dig dem ville det være godt.

Mvh
SVinte
Avatar billede makse Nybegynder
23. maj 2001 - 16:34 #5
Tak for det. :)