Avatar billede dexter2000xp Nybegynder
15. november 2006 - 21:07 Der er 5 kommentarer

Mandriva litteratur

Jeg vil meget gerne skabe mig et godt kendskab til Linux, men lige meget hvor meget jeg søger på "Mandriva Linux for dummies" eller "Mandriva Linux book" etc. etc. (både dansk og engelsk), lader jeg ikke til at kunne finde noget litteratur der giver en sådan introduktion til Mandriva Linux som jeg ønsker. Kan nogen anbefale end god bog, helst for begyndere. Jeg synes det går meget langsomt når jeg kører på learn-by-doing, selvom jeg er nået et godt stykke på den måde.

Så det ville være rart med en bog der giver mig et basalt indblik i Mandriva Linux' opbygning, kommandoer etc.

mvh
Jonas Høiberg
Avatar billede jacla Nybegynder
15. november 2006 - 21:19 #2
Avatar billede jacla Nybegynder
15. november 2006 - 21:22 #3
Avatar billede JoeX2 Praktikant
16. november 2006 - 08:33 #5
Der findes også en ret generel Linux bog, som mest handler om hvordan man administrerer Linux i en virksomhed. Og så er den endda dansk. www.linuxbog.dk