Avatar billede simonbrask Nybegynder
15. november 2006 - 17:32 Der er 4 kommentarer

For at kunne drive en dating side, hvor stor serv? Hjælp

Hej,

Er igang med at få lavet en dating side, er lidt som arto, næsten de samme ting man kan, dog ikke med video optagelser, men galleri osv.

Hvor stor en server skal jeg bruge, 4.000 MB er da ikke nok?

Måske i kan give et tilbud på en server jeg kan bruge eller et sponsorat for reklame,

MSN: Simonbrask@hotmail.com
Avatar billede niels_hansen Praktikant
15. november 2006 - 17:48 #1
4000MB hvad ? mener du båndbredde, ram, harddisk eller ?
Avatar billede simonbrask Nybegynder
15. november 2006 - 18:56 #2
Hard disk .. sorry .. http://www.servage.net/page/hosting_features/ den de har på tilbud der må da være stor nok? 250 GB Web space,
Avatar billede arne_v Ekspert
16. november 2006 - 04:13 #3
Jeg er ret sikker på at Arto ikke kører på et 7.50 $/måned web hotel !

Et antal egne servere som koster 1000 eller 10000 gange mere lyder mere realistisk.

Men du kan jo måske også starte med lidt færre brugere end Arto.

:-)

Lav din applikation.

Test med den, estimer hvor mange brugere du forventer og køb server kapacitet udfra det.

Hvis din forretnings model duer, så er mange brugere vel lig med så mange flere penge
at der sagtens kan blive råd til kraftigere servere.
Avatar billede arne_v Ekspert
10. december 2006 - 01:00 #4
simonbrask ?