Avatar billede tnt Novice
15. november 2006 - 11:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor er mappen med kalenderen og kontakterne i Outlook 2002?

Hej

Jeg prøver at finde den mappe(hvis det skulle være muligt) der indeholder Microsoft Outlook(ikke Express) 2002's kalender og kontakter. Jeg vil gerne have muligheden for at synkronisere to computere og en PDA med kalender samt kontakter!

Jeg er bekendt med muligheden for at eksportere via .pst filer, men dette er ikke holdbart, da det så skal gøres uhensigtsmæssigt mange gange.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe!

På forhånd tak!

/tnt
Avatar billede lx2ba Novice
15. november 2006 - 14:14 #1
Normalt - mener jeg, at du vil finde det, du søger, i:
C:\Documents and settings\[brugernevn]\lokale indstillinger\Application data\Microsoft\Outlook
Det er i det mindste den placering, som jeg kender.
Der findes såvel Outlook.pst som den tilhørende backup og Archive.pst.
Avatar billede lx2ba Novice
15. november 2006 - 14:15 #2
brugernevn > brugernavn :<(
Avatar billede tnt Novice
15. november 2006 - 17:07 #3
Okay, outlook.pst ligger i hvert fald der.. jeg prøver lige at se om det er den. Men der findes ikke nogen backup.pst eller archive.pst (nogen steder)..
Avatar billede lx2ba Novice
15. november 2006 - 18:04 #4
Nerj, - hvad Archive.pst angår, så kan den godt "mangle", - nemlig hvis du ikke har bedt om "Automatisk arkivering" af "gamle" emner, - og det samme gælder forsåvidt også for Backup.
Avatar billede lx2ba Novice
15. november 2006 - 18:14 #5
"Nerj" < Nej  !!!  ;<D
Det er jo svært at ramme de rigtige taster HVER gang!
Avatar billede tnt Novice
15. november 2006 - 20:20 #6
Okay, jeg kan så tilføje at det ikke lykkedes, men jeg tror nu mest at det skyldes at den ene version viste sig at være Outlook 2002 og den anden 2003.. Så det skal jeg lige have købt til den anden også først... Men tak for det, jeg tror at du har ret i at det er den/de fil(er)..
Så smid et svar så får du den.. så må jeg reposte, hvis det ikke skulle lykkes!

Jeg er godt med på hvad du mener, trods de to tastefejl :).. takker!

/tnt
Avatar billede lx2ba Novice
15. november 2006 - 21:57 #7
Ja, det er i alle fald, hvad jeg kan gøre med min OL2002!
Tak for points!
Avatar billede tnt Novice
15. november 2006 - 22:31 #8
Det var så lidt!