Avatar billede fonzie83 Nybegynder
14. november 2006 - 22:19 Der er 2 kommentarer

msn live messenger

Hej. Når jeg prøver at installere live messenger får jeg følgende besked:
<c:\DOCUME~1\SUFO~1\LOKALE~1\TEMP\IXP000.TMP\bootstrap.exe>. Årsag den angivne sti blev ikke fundet

Hvordan kan jeg få rettet dette problem? Det samme problem opstår hver gang jeg prøver at opdatere F.eks Mediaplayer og andet.
Avatar billede nva Praktikant
15. november 2006 - 08:27 #1
Fandt ud af at andre er kommet ud over det problem ved at pakke filen ud med fx. Winrar eller andet udpakningsprogram og så eksekvere install-filen.

"Die antwort ist ganz simpel und steht sogar im thread!!
EINFACH EIN ENTPACKUNGSPROGRAMM NEHMEN UND INSTALL DATEI ENTPACKEN
DANN DIE INSTALL.exe ausführen und FERTIG"
Avatar billede nva Praktikant
16. november 2006 - 11:07 #2
Respons?