Avatar billede ridisc Nybegynder
14. november 2006 - 21:27 Der er 5 kommentarer

Unexpected character in input: (ASCII=31) state=2

Unexpected character in input: '' (ASCII=31) state=2 hvad skal det sige? Og nogen der har en løsning?
Avatar billede olebole Juniormester
15. november 2006 - 11:32 #1
<ole>

Løsning ... på hvad? Hvad gør du? Hvad sker der? Hvad havde du forventet ville ske?

/mvh
</bole>
Avatar billede ridisc Nybegynder
15. november 2006 - 14:42 #2
Hvordan det bliver rettet. Den laver en fejl. Og jeg laver en slags butik.
Avatar billede miqe Nybegynder
15. november 2006 - 22:58 #3
Der er en ordentlig r..fuld ukendte variable i dit spørgsmål.
Er ovenstående en fejlbesked fra din php-parser?, din php-kode? eller måske noget databaseværk??
Avatar billede ridisc Nybegynder
17. november 2006 - 23:14 #4
Det er vel nok min php kode.
Avatar billede miqe Nybegynder
18. november 2006 - 19:40 #5
I så fald bliver vi nok nødt til at se den del af den php-kode, der laver fejlen, vis vi skal have en chance for at hjælpe dig.